4 dagar kvar.

4 Dagar kvar på min semester.

Hur kan tiden gå så fort?? Men har hunnit med en del.
Och vädret har varit helt okej.
Har umgåts massa med mitt hjärta, tagit igen en hel del. De behövdes.
Har haft mindre tid för cecilia, eller hon har haft mindre tid för mig :P Och de är nått som inte är bra.

Imorgon är det en emelie och isak dag :) Fullt upp med cecilias gooo gris hela dagen.
Och kvällen ska de hinnas med bakning och massa fix till lördagen.
För då är det kalas och grillning! Kommer bli kanon!

Och det närmar sig, 39 dagar kvar!
En hel jäkla vecka med värme och semster, där man inte behöver göra nånting alls!!
Ligga i solstolen hela dagarna, fysjutton vad jag längtar!


Melvin







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0